דמיון מודרך והקשר לאורגזמה

דמיון מודרך – מה זה? איך זה עובד? ומה הקשר של זה לאורגזמה???
כל אחד מאתנו משתמש בדמיונו, אנחנו עושים זאת כאשר אנו חולמים בהקיץ, מפנטזים, הוזים, או נזכרים בחוויות מהעבר, זוהי פעולה טבעית ואוטומטית כמו נשימה…
בדמיון מודרך אנו רותמים את כוח הדמיון ליצירת שינוי חיובי באופן מודע, על מנת לשפר תפיסה או מחשבה בתחום שחשוב לנו. דמיון מודרך הוא בעצם “שיחה” עם הלא מודע, שיחה כזאת מתקיימת במצב של רגיעה והרפיה, בעיניים עצומות, כשהמודע שלנו “נח” ומאפשר את התקשורת הזו.
תרגול דמיון מודרך שווה לפיתוח שריר שאותו אנו מפתחים בחדר כושר. ככל שנעשה שימוש רב יותר, נוכל לדמות מצבים, מטרות ויעדים שאליהם נשאף להגיע.
מחקרים מדעיים הוכיחו כי המוח האנושי אינו מבדיל בין דמיון למציאות מבחינת התופעות הנוירולוגיות. לדוגמא: כאשר אנחנו מדמיינים רביצה ללא פעילות באי אקזוטי קסום, הגוף שלנו נרגע בדיוק באותו אופן שבו היה נרגע, אילו אכן היינו שוהים באמת במקום זה. או למשל כשאנו מדמיינים טעמו של מאכל האהוב עלינו, רוק מציף את הפה שלנו.
בעזרת דמיון מודרך אנו הופכים להיות יותר מודעים לרגשות ולמחשבות שלנו. אנחנו יכולים ליצור מציאות חדשה בעזרת כוח הדמיון והמחשבה, להתחבר אל האני אליו אנחנו רוצים להתקדם, ולקבל ממנו תמיכה ומשאבים לצורך השינוי שאותו אנו רוצים לעשות.
דמיון של חווית האורגזמה, עוזר לנו להיכנס אליה. מדיטציה בדמיון מודרך עוזרת לייצר תמונת אורגזמה. הדימוי צריך להיות מחובר למציאות ובעל פרטים קטנים. ככל שהוא יותר מפורט, עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר כך הוא יהיה יותר מוחשי ונהיה יותר בתוך החוויה המינית.
חשבו ודמיינו את הרגעים שעושים לכם עונג. ואל תשכחו להביא את המחשבות האלו גם למיטה. אפשרו לעצמכן לעלות דימוי שמייצג אצלכן שחרור או אקסטזה. זה יכול להיות מקום בטבע שמייצר לכן תחושה של חופש, זה יכול להיות דימוי של מים שמשרה נינוחות וזרימה או שזה יכול להיות תופעת טבע שמסמלת שחרור ופורקן. תאפשרו לעצמכן להפליג בדמיון ולהעצים את העונג דרך החושים עד לשחרור המוחלט והמושלם.

כתיבת תגובה