לשבור את המערכת

ניצן
כל זוג מאמין בתחילת הדרך כי הוא יצליח “לנצח את המערכת” וכי המיניות המדהימה ביניהם לא תסתיים לעולם. אין זוג שמציב לעצמו תאריך תפוגה בתחילת הקשר..
ההתאהבות, התשוקה ההדדית וההתלהבות בתחילת הקשר, מצליחים להסתיר את הפערים והקשיים המיניים בין בני הזוג.
רוני
מעטות הנשים שיסיימו קשר בגלל שהן לא מצליחות להגיע לשיא מיני עם בן הזוג.. הן חושבות שמה שהוא לא בסדר אצלן, ותעדפנה לחשוב כי הדברים יסתדרו בהמשך.
מחקרים רבים מתייחסים לכך שבמרבית הקשרים הזוגיים שהתמסדו, האישה היא הראשונה שמאבדת עניין מיני בגבר שאיתה (כי הדברים בסוף לא מסתדרים..) בעוד שהגבר ממשיך לתחזק עניין מיני מוגבר באישה שאיתו.
ניצן
אצל הגבר, ההנאה מהסקס פשוטה ומוחשית. נכון, לגברים רבים יש בעיות בסקס – גומרים מהר מידי, לאט מידי, לעיתים הם סובלים מחרדת ביצוע המתבטאת בכך שלא עומד להם וכו’.
בד”כ הבעיות הינן פיזיולוגיות וניתנות לפתרון בצורה פשוטה ע”י כדורים, משחות או לימוד נשימות טנטריות המעכבות פליטה.
רוני
אצל נשים לעומת זאת ההגעה לאורגזמה מהסקס מורכבת וקשורה יותר לעניין המנטלי מאשר הפיזיולוגי. אישה צריכה תנאים בשביל להתענג. גם בחורה שמתענגת בקלות מחדירה זקוקה לתנאים לשם כך.
החיים הזוגיים השגרתיים מחבלים בתנאים אלו. המטלות, הילדים, והעייפות, הופכים את ההגעה לאורגזמה עבור האישה למבצע קשה. אם מוסיפים לכך את העובדה שמרבית הנשים מגיעות לאורגזמה רק דרך גירוי חיצוני על הדגדגן ולא מהחדירה – אורגזמה שקשה יותר להגיע אליה – אפשר להבין עוד יותר את המורכבות של האורגזמה הנשית.
ניצן
לפעמים הגבר אינו “משקיע” במיטה, דבר המתסכל את האישה ולא מאפשר לה להגיע לאורגזמה. לפעמים הגבר “משקיע” הרבה מאוד באישה, ובאופן טבעי מצפה שהיא תצליח להגיע לאורגזמה כתוצאה מכך, דבר שמלחיץ את האישה ומרחיק אותה עוד יותר מהאפשרות זה יקרה..
כך, לאט לאט, מתחיל אצלה תהליך שסופו איבוד העניין המיני בבן הזוג, לאו דווקא מזה שהיא לא רוצה סקס, אלא בגלל שהיא מעדיפה להימנע מהסקס מאשר לעשות אותו ולהישאר מתוסכלת מחוסר הצלחתה להתענג ממנו.
רוני
איבוד העניין בפרטנר הקבוע ומציאת פרטנר חדש תגביר את הריגוש, אבל לא בהכרח תביא לשיפור היכולת האורגזמית שלה.. כי כפי שציינתי האישה צריכה תנאים. רומן או בגידה מרגשים מאוד, אבל בד”כ לא יספקו לאישה המתקשה להתענג את התנאים לכך.
אישה מסופקת מינית המרגישה נחשקת ואהובה על ידי בן זוגה לא תאבד עניין בפרטנר שלה כל כך מהר.

כתיבת תגובה