מעשה האהבה בשביל שניכם

יחסי מין הינם דבר אינטימי ואנרגטי מאוד. קודם כל של האדם עם עצמו, ורק אחר כך עם בן/בת זוגו..
מכיוון שמעשה האהבה הינו לשניים, לעיתים ישנה אי התאמה בין מה שאנחנו אוהבים ומפרשים כהנאה, ומה שבני זוגנו מפרשים כהנאה בשבילנו.
כשבחור יורד לבחורה ומלקק לה מצד לצד, הוא רוצה לענג אותה. יש לו את כל הכוונה והרצון לכך. אבל מה לעשות? היא אוהבת שמלקקים לה מלמעלה למטה.. או שכשהוא נוגע לה כל הזמן בקצה הלשון על הדגדגן.. הוא בטוח שזה שיא העונג בשבילה. לכי תסבירי לו שנגיעה ממושכת שם יכולה להוציא אותך מדעתך. ולאו דווקא מתוך הנאה.
בהתחלה את שותקת.. מבליגה.. מחכה ומתפללת שיעבור למקום אחר.. אבל הוא בשלו. ממשיך שם וממשיך. ואז את מעירה לו.. “אל תיגע לי ישירות בדגדגן”.. תיגע ליד..” והוא, מקבל את ההערה, ומרגיש כאילו את שופכת דלי מים על גבו, נעלב או מרגיש מושפל, והאנרגיה המינית פתאום השתנתה.
במקרים רבים כשמעירים לבן הזוג שהוא לא עושה משהו בצורה הנכונה, הוא מרגיש מותקף ועונה מתוך התגוננות “אבל גם כשאת יורדת לי.. את כל הזמן מכאיבה לי עם השיניים.. ואני לא אומר לך דבר מתוך חוסר נעימות.. ואילו את.. ישר מעירה לי..”
ופתאום האנרגיה לסקס נגמרה..
נכון, בזמן מעשה האהבה אנחנו לא רוצים להתחיל לנהל שיחות עומק.. ואין בכך שום צורך. יחד עם זאת, תקשורת מינית נכונה יכולה לכוון ולמקד את בן הזוג ולהפוך את החוויה המינית לטובה ומספקת.
דרך ביטויים שליליים, אין סיכוי שנצליח לקרב אלינו את בן/בת זוגנו, מכיוון וזאת “תקשורת מסרסת” ולא “תקשורת מקרבת”.
בזמן קיום יחסי מין אנחנו מאוד קרובים אחד לשני, אבל גם מאוד חשופים אחד מול השני.
במקום הערה שמוצגת דרך השלילה עם המילים “לא” או “אל” אפשר לכוון בצורה ישירה על ידי תקשורת חיובית ומעצימה. “תיגע לי בצד שמאל של הדגדגן עם הלשון.. זה מענג אותי מאוד..” או “תרדי לי בעדינות כאילו שאת עושה אהבה עם האיבר שלי, זה מעיף אותי לשמיים..”, דוגמא נוספת: “אני אוהב שאת מפתיעה אותי במיטה..” פשוט להגיד מה אנחנו אוהבים במקום מה אנחנו לא אוהבים!
השוני הסמנטי הקטן בצורת ההתבטאות יוצר תגובה שונה מצד בן הזוג. על ידי אמירה שנאמרת באופן חיובי ומעצים, אנחנו רותמים את בן הזוג לעשות בדיוק את מה שאנחנו רוצים ובצורה הנכונה.
אז להחזיק תחושות שליליות לא עוזר ולא מקדם אף אחד. כשיש צורך להגיד מה שהוא, תגידו! אבל תבחרו להגיד את זה בצורה חיובית ומעצימה. תקשורת מינית טובה יכולה להוסיף הרבה חן וסקסיות זוגית, שמוסיפים למעשה האהבה.

כתיבת תגובה