האורגזמה של הגבר הינה דבר מוגדר

במהלך הסקס אפשר לראות אותה.. למדוד אותה.. להשוות אותה.. היא מגיעה בצורה מובחנת ומסיימת עבור הגבר את המעשה המיני, ולכן ההתייחסות אל האורגזמה של הגבר היא כאל “גמירה” – הגבר “גומר”. אחרי ה”גמירה” רוב הגברים גם “גמורים” ואינם יכולים להמשיך לתפקד מינית.
מכאן גם קיים הפחד המיני העתיק של הגבר מהאישה.. שהיא תרצה להמשיך במעשה בעוד הוא אינו יכול להמשיך לתפקד.. (וזה כבר עניין לפוסט אחר..)
ומה עם האורגזמה של האישה?
האורגזמה של האישה הינה דבר שאינו מוגדר. קשה עד בלתי אפשרי לראות אותה למדוד אותה או להשוות אותה. אישה לא “גומרת”. אישה חווה אורגזמה.

האורגזמה של האישה היא מעין דגדוג. מכאן גם מגיע השם של איבר המין של האישה שאחראי על העונג המיני שלה “דגדגן”.

יש נשים שדגדוג בכל אזור ארוגני בגוף יכול להביא אותן להרגשה של אורגזמה ומכאן ניתן להבין מדוע אין הסכמה למספר סוגי האורגזמה שהאישה יכולה לחוות. יש שיגידו 5.. יש שיגידו 6.. יש שיגידו 8 ואי אפשר להתווכח עם אף אישה שטוענת כך או אחרת..🙂

מקור כל האורגזמות המגיעות מהוואגינה הוא מהדגדגן. מבנה הדגדגן מזכיר את מבנה איבר המין של הגבר אך בניגוד לגבר שכל איבר המין שלו בחוץ.. הרי שאצל האישה הדגדגן הינו איבר פנימי ובעת גירוי מיני גודלו יכול להגיע עד ל 15 ס”מ.. כן כן!

יש את האורגזמה המגיעה מהחלק החיצוני של הדגדגן. החלק החיצוני של הדגדגן רגיש במיוחד ויש בו מעל 8000 עצבים. גירוי ישיר עליו שמתקבל במגע אוראלי, או בעזרת אצבעות, או דרך תנוחה שבה האישה רוכנת מעל הגבר עלול להביא אותה לאורגזמה חזקה שמזכירה את זאת של הגבר. אחריה המקום יהיה רגיש ביותר והאישה תרגיש שמספיק לה..

את הסוג הזה של האורגזמה כל אישה יכולה לחוות. כל אישה!!!
מדוע זה לא קורה לכל אישה ומדוע יש נשים שמזייפות אורגזמה.. לזה אתייחס בפוסט אחר..

אורגזמות שמגיעות מהחלק הפנימי של הדגדגן זה כבר דבר אחר. אלו אורגזמות שלא מביאות את האישה לתחושה של שובע, הן מתפתחות ומתעצמות ככל שיחסי המין נמשכים. כשאישה חווה אורגזמות שכאלו הרצון שלה שיחסי המין ימשכו ושהגבר לא יעיז לגמור..

את האורגזמות האלו שמביאות עונג רב לאישה ניתן ללמוד וזאת השליחות שלי בחיים! ללמד כל אחת שרוצה להיות במקום יותר טוב עם עצמה מבחינה מינית את הטכניקה שפיתחתי.

במידה ויש לכן שאלות בעניין – מוזמנות.

כתיבת תגובה